
Uczniowie II klas gimnazjalnych, wzięli udział w realizacji projektu gimnazjalnego, który został zdefiniowany jako zespołowe, planowe działanie uczniów, mające na celu rozwiązanie konkretnego problemu, z zastosowaniem różnorodnych metod.
Uczniowie dokonali wyboru określonego tematu do 20 października, składając wspólną pisemną deklarację ze wskazaniem wszystkich członków zespołu oraz złożyli pisemną deklarację udziału w realizacji projektu. Na podstawie tych informacji zostało opracowane zestawienie tematów i uczniów.
10.06.2016r. zostały przeprowadzone następujące prezentacje projektów edukacyjnych
-
Projekt edukacyjny: „Powstawanie, właściwości i zastosowanie miodu oraz innych produktów wytwarzanych przez pszczoły
Opiekun: Grażyna Dudek i Renata Tobiasz
Skład zespołu zadaniowego: Martyna Bogdańska, Dagmara Nowak, Aleksandra Studzińska, Monika Zając, Dominika Zamojska -
Projekt edukacyjny: „Dlaczego warto uczyć się języka niemieckiego? Najciekawsze miasta w Niemczech”
Opiekun: Krzysztof Zieliński
Skład zespołu zadaniowego: Julia Hołyńska, Agata Szabla -
Temat projektu: „ Britain’s Greatest Rulers” („Najwięksi władcy Brytanii”)
Opiekun: Małgorzata Leszczyńska
Skład zespołu zadaniowego: Magdalena Janur, Sylwia Szot, Katarzyna Tokarczyk -
emat projektu: „W jaki sposób zachęcić naszych uczniów do czynnego uprawiania sportu?”
Opiekun: Agnieszka Nowak
Skład zespołu zadaniowego: Damian Dzięciołowski, Rafał Fałowski, Kacper Łukasik, Kacper Łatka, Konrad Sarota -
Temat projektu: „Bryły platońskie – Co wiemy o Platonie i jego bryłach? Na czym polega wyjątkowość brył platońskich? Jaki wpływ na życie człowieka mają bryły platońskie?”
Opiekun: Ryszard Ogórek
Skład zespołu zadaniowego: Bartłomiej Cisowski, Przemysław Kumor, Michał Rymarczyk -
Temat projektu: Ciśnienie hydrostatyczne i atmosferyczne”
Opiekun: Ryszard Ogórek
Skład zespołu zadaniowego: Szymon Jaworski, Łukasz Matras
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
||
|